Bij Jansen Huybregts zitten de bewoners aan het stuur. Dit betekent dat wij en onze medewerkers altijd de huurder centraal stellen. Om de bewoners zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij verschillende tools ontwikkeld die de communicatie met de bewoners zo makkelijk mogelijk maakt.
Voor al onze projecten hebben we een bewonersbegeleider waar bewoners terecht kunnen als eerste aanspreekpunt. De bewonersbegeleider is verantwoordelijk voor alle communicatie met de bewoners en denkt echt met ze mee. Met de bewonersbegeleider kan de bewoner zelf een datum prikken om de binnenrenovatie te plannen.
Het uiteindelijke succes van het project wordt bepaald door de tevredenheid van de bewoner met zijn of haar nieuwe woon- en leefomgeving. Hier gaat een intensief en vaak complex traject aan vooraf dat ingrijpend kan zijn voor de woon- en leefomgeving van de bewoners. Met ‘Thuis bij JH’ voorziet Jansen Huybregts daarom in een centrale ontmoetingsplek voor de bewoners. Deze mobiele keet is een plek waar iedereen welkom is en gastvrij wordt ontvangen. Een gezellige plek die voor de bewoners een rustpunt, ontmoetingsplek en informatiepunt vormt. Onze bewonersbegeleider is hier ook aanwezig voor eventuele vragen en een praatje. Zo zorgen we dat we altijd in contact staan met de huurders, de koffie staat klaar!
Bewoners die onderdeel zijn van een renovatieplan kunnen in de App Store of Google Play Store de ‘Jansen Huybregts Bewoners App’ downloaden. In deze app kunnen de bewoners alle informatie met betrekking tot het plan makkelijk en eenvoudig terugvinden en -lezen. Ook belangstellende en belanghebbende omwonenden kunnen toegang krijgen tot de app zodat ook zij belangrijke informatie niet missen. Natuurlijk worden deelnemers die niet online willen of kunnen per briefpost op de hoogte gehouden.